Suuskes
Wat doe je wanneer je op zoek bent naar een gezonde lunch maar in de stad niets kunt vinden? Juist, je start een Healthy Food bar midden in de binnenstad van Breda. Ik heb Suuskes geholpen met het ontwerpen van een huisstijl en website.

Suuskes is ontstaan doordat oprichtster Susanne van Meer op zoek was naar een lunchroom waar je guilt-free kunt snacken en kan genieten van een gezonde lunch.
Bij een gezonde lunchroom hoort ook een huisstijl die de juiste doelgroep aanspreekt. Zo richt Suuskes zich op sportieve meiden die een bewust etenspatroon er op nahouden. Maar hoe raak je deze doelgroep en hoe help je hen wegwijs naar jouw lunchroom?

Een nieuw logo
In het logo is er gebruik gemaakt van de kleur turquoise. Een kleur die staat voor ambitie, verandering en kracht. Woorden waarmee de doelgroep zich goed laat identificeren.
De letter U is een knipoog naar de gezonde smoothies die te vinden zijn in de lunchroom.
Voor de website heb ik enkele iconen ontworpen die voor de vier voedingsstoffen staan die terug te vinden zijn in het gezonde aanbod van Suuskes.
De website heeft als doel om de doelgroep kennis te laten maken met de lunchkaart. Het moet een reden zijn om de lunchroom te bezoeken. De lunchkaart is dan ook eenvoudig terug te vinden op de website.
Ook op mobiel is de website goed zichtbaar.